beste Nicky,
met verbazing en met absolute bewondering heb ik jouw verslag over onze 4 daagse gelezen, ik ben de kerel die op enkele foto's met het gele t-shirt staat, mijn vrouw is Brigitte, een blondine van eventjes boven de 50.
Ikzelf ben een fervente wandelaar en werk als postbode te Brugge waar ik nog anderhalf jaar aan de slag ben tot ik 60 zal zijn.
Met enkele vrienden doen wij mooie wandelingen, meestal gebaseerd op GRpaden, en telkens maak ik een verslag begeleid met enkele foto's; dus kan ik alleen maar met bewondering kijken naar jouw blog en ervan dromen zelf zoiets te starten.
vele groeten en hopelijk tot op een wandeling of een feestje van 4 op een rij!
Dirk
Forum
Onderwerp: Forum
Datum: 11-05-2016
Onderwerp: 4 daagse Bergisches Land
Datum: 11-05-2016
Onderwerp: Re:4 daagse Bergisches Land
Beste Dirk,
Bedankt voor je positieve reactie! Het doet deugd wanneer er eens iemand een woordje plaatst in het forum. Dat gebeurt niet vaak ook al is het een kleine moeite!
Ik heb je gezocht op de foto's en ik zag dat je naast mijn vriendin Dorine stond op één van de foto's. Je hebt ongetwijfeld met haar gepraat en misschien heeft ze je ook verteld dat mijn overleden echtgenoot ook postbode was?
Wij hebben altijd heel graag gewandeld, gelopen en gefietst samen. Ook de GR paden, daar liepen we graag op.
En wat betreft mijn blog, jij kunt dat ook hoor! Dat is helemaal niet zo moeilijk. Maar ik heb jarenlang in verenigingen gezeten en ik verzorgde dan ook de website. Ik ben dat dus een beetje gewoon.
Je zult me zeker nog zien op de wandelingen en aarzel dan niet om me aan te spreken want ik kan heel moeilijk gezichten en namen onthouden. Heeft Brigitte ook meegewandeld of deed ze enkel mee aan de uitstappen?
Ik hoop dat je mijn blog verder zult volgen. Ik probeer af en toe iets te posten. Het zijn altijd waar gebeurde verhalen maar soms heb ik geen inspiratie of geen zin en dan kan het een tijdje duren. Maar ik doe mijn best!
Vele groetjes ook aan Brigitte en tot binnenkort!
Nicky
Datum: 12-05-2016
Onderwerp: Re:Re:4 daagse Bergisches Land
beste Nicky,
het is pas nu dat ik weet dat je weduwe bent geworden: verleden jaar op de vierdaagse werd er over gepraat maar ik wist niet wie je was. Wat betreft Brigitte, zij heeft ongeveer de helft van de wandelingen meegedaan waarmee ze als reuma-patiente heel flink geweest is.Wij waren meestal in het gezelschap van "Lutje" en haar dochter Marlies - Lut is een oud-collega en ook van Veldegem zoals ik.
Je blog heb ik inmiddels aan mijn favorieten toegevoegd.
Een andere grote hobby van mij is scrabble: ik speel twee maal per week competitiewedstrijden in Brugge en Heist.
Voor de rest blijf ik je dus volgen.
groeten,
Dirk VB
Datum: 12-05-2016
Onderwerp: Re:Re:Re:4 daagse Bergisches Land
Ach zo! Ik weet nog niet hoe Brigitte er uit ziet. Marlies en Lut ken ik nu ook al.
En scrabble is momenteel mijn favoriete bezigheid op mijn I-pad. Dat heet WORDFEUD. Ik ben daar echt aan verslaafd. Ik ben soms met 10 spelers aan de slag. Ken je die app? Anders moeten we eens tegen elkaar spelen?
Leuk dat je mijn blog blijft volgen.
Groetjes,
Nicky
Datum: 11-10-2015
Onderwerp: artikel in check magazine van het nieuwsblad
beste nicky en icea,
met veel plezier en bewondering hebben we de foto's en het artikel gelezen en bekeken, prachtig !!!!
Proficiat......
groetjes
pia en jurgen
Datum: 12-10-2015
Onderwerp: Re:artikel in check magazine van het nieuwsblad
Oh wat leuk Pia en Jurgen dat jullie dat opgemerkt hebben!
Wilfried zou zeker heel trots op me zijn hé, denk je niet?
Groetjes!
Datum: 01-11-2015
Onderwerp: Re:Re:artikel in check magazine van het nieuwsblad
Lieve Nicky,
Ik heb het krantje meegenomen naar de Curves, maar het lag reeds ter inzage op de bureau van Isabelle. Met veel bewondering hebben we genoten van de mooie foto's van jou en Icéa.
Vele groetjes en inderdaad Wilfried zou zeker heel trots zijn op zijn prachtvrouwtje.
Veel liefs Pia en Jurgen
Datum: 08-10-2015
Onderwerp: Bezoek aan jou website
Ik heb je website eens goed bekeken en al veel gelezen
en je bezoekt wel héél mooie plaatsen ook
Datum: 12-10-2015
Onderwerp: Re:Bezoek aan jou website
Inderdaad Astrid. Ik kijk altijd uit naar mooie en rustige plaatsjes in de natuur!
Nog veel leesplezier op mijn website.
Groetjes
Datum: 01-10-2015
Onderwerp: Nieuw forum
Beste bezoekers,
Ik zou het fijn vinden als u af en toe een berichtje na laat in het forum zodat ik weet wie mijn website bezoekt!
Alvast van harte dank!
Nicky