Forum

Onderwerp: Forum

Datum: 15-06-2017

Door: Nicky

Onderwerp: Re:Calvados

Dank je wel Alberte

Datum: 19-02-2017

Door: Anne

Onderwerp: Wandeling

Wat bewonder ik je voor je moed.. alleen al met naar je te kijken krijg ik energie.. je bent goed bezig nicky en ik denk dat veel mensen naar je opkijken.. icéa en jij zijn een topteam..

Datum: 19-02-2017

Onderwerp: Re:Wandeling

Dank je wel Anne (Meiresonne?) voor je positieve noot. En....ik bewonder jou ook hoor met alles wat jij al hebt meegemaakt. En altijd klaar staan voor anderen! Chapeau! xxx

Datum: 12-05-2016

Door: Christine, Roger en Jolisa

Onderwerp: 4 daagse wandelvakantie Bergisches Land

Beste Nicky
Proficiat met je website, je verslag en foto's van de wandelvakantie. Jolisa is één van onze kleinkinderen en houdt van wandelen. Ze was zo enthousiast dat ze meestal op kop wou lopen! In alle geval een meer dan geslaagde vakantie en dus voor herhaling vatbaar.
Groetjes

Datum: 14-05-2016

Onderwerp: Re:4 daagse wandelvakantie Bergisches Land

Dank je wel Christine!
Ik heb een poosje samen met Jolisa gewandeld en we hadden een fijne babbel. Leuk meisje en zo lief en beleefd. Proficiat met zo'nkleindochter! Groetjes

Door: Lut Sneppe

Onderwerp: 4-daagse

Prachtige foto's en ook je verslag is goed en boeiend geschreven. M'n dochter en ik waren ook mee en als je al die foto's ziet waren het weer 4 toffe dagen. Geluk dat we de zon ook mee hadden. We hebben samen ook een babbeltjes gedaan op de bus. Zo leer je andere mensen kennen. Ik zal je zeker volgen via je blog en we zien elkaar wel op een wandeling,hier of daar.
Groetjes

Onderwerp: Re:4-daagse

Beste Lut en Marlies,

Wat fijn dat ik je hier weer mag ontmoeten. En ja, we hebben een lang gesprek gehad op de bus. Dorine en ik hebben heel veel bewondering en respect voor hoe jij in het leven staat en hoe je met Marlies omgaat. We zullen jullie niet snel vergeten.
En we zien elkaar zeker terug op één of andere activiteit of wandeling.
Groetjes en bedankt voor de mooie woorden.

Nicky

Datum: 11-05-2016

Door: René Alberte

Onderwerp: 4daagse 4op1 rij Duitsland

Beste Nicky
Met grote bewondering heb ik je verslag gelezen je foto's
zijn echt prachtig.Ik was de dame met het zingende diertje
aan mijn rugzak het staat ook op jou foto's.Dinsdag hebben we elkaar ook ontmoet in Aartrijke je was daar met je hondje ik heb nog zijn naam gevraagd.Ik wens je nog veel wandelplezier en tot een volgende gelegenheid

Groetjes Alberte

Onderwerp: Re:4daagse 4op1 rij Duitsland

Beste Alberte,
Bedankt voor je positieve noot! Dat doet me plezier! En ja hoor, ik weet wie je bent. Maar het was goed om me eraan te herinneren dat jij het was met de beestjes aan je rugzak. Ik hoop dat ik nu je naam kan onthouden!
En inderdaad, ik heb je dinsdag ontmoet.
Je zult me zeker nog zien hoor.

Groetjes,
Nicky en Icéa

Datum: 11-05-2016

Door: René en Alberte

Onderwerp: 4 daagse 4 op een rij Duitsland

Beste Nicky
Met grote bewondering heb ik genoten van je verslag en de
prachtige foto's.Ik wa

<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Nieuw bericht